ZAFIRAH 'ATIKAH BT AFANDI
+Follow or Home ?
Z|A
Expresiones
Expresiones
Love Life
Monday, January 21 | 3:20 AM | 0 Rain[s]
ASSALAMUALAIKUM

pembuka bicara mesti muke aku yg menyemak dulu . well . sape yg kenal aku . tau la aku nih cmne . 
#kaki gambar

ok . background gmba aku tuh pun da menampakkan aku dkt matrik nih . sory la sbb 
bckground tuh x nmpk nice . hha . biase lah kan . "budak matrik" selalu busy . hha
zaf dah ddok at KMP nih da masuk 8bulan . sedar x sedar dah nak abis belajar dkt matrik .
now dah masuk sem-2 . kalau nak dibndingkan perangai aku dgn sem lepas.
mmg ad perbezaan . 
kalau sem-1

* paling rajin dtg kuliah dgn tutorial .
* rajin study dkt luar mcm pergi library or cafe.
* rajin pergi klinik .

sekarang :
* paling malas nak pergi kuliah and tutorial . (pastu wat surat persndirian)
* nme aku slalu kena sebut at dlm kuliah math . sbb x tande attndance .
* dah x rajin pergi klinik .

tp ad juga perubhn aku ke arh kebaikn iaitu kalau nak on9 satu ari sekali . 
kalau sepnjg mase aku nak mengadap notebook aku nih . bile mase lah pulak aku nak wat kerja .
kerja dah la berlmbak . nak tangguh mmg tak boleh lah . at sini sumenye mest kena cepat .
mase dkt sem-1 , stil lagi mencari2 kwan yg boleh same kepala . yg boleh jd geng r.
now . dah ramai dah geng zaf . hha . ye ke.?? maksudnye dgn dak2 klas sume da ok . klau dulu 
stil malu sbb x bpe kenal sgt prngai diorg mcmne . now . bile dah kenal . mmg same r sume .

dekat mtrik nih trlalu bnyk pngalamn . pngalamn manis , pnglamn pahit lg bnyk . hha .
biaselah kan ddok at tempt org , negeri org . yg aku nhi pun lau brckp trikut loghat negeri laen . n aku pun pelik
sejak bile aku pkai bahase baku . ?? hha . trlalu skema . aku rase skarang .

perasaan mule2 masuk matrik nih .? 
wwooaah . macm2 ade , kdg2 aku rase suke , kdg2 rase sedih pun ade , kdg2 tade perasaan pun ade .
aku pun x faham dgn dri aku nih kenkadang . mule2 dtg mesti aku pikir .
"camnelah prngai bkl roommates aku nnti , elok ke tak" 
so far wat mase nih still good , sumenye masih ok prngainye . sometime jela kite terase prngai die annoying.
lepas tuh ok balik . ckp pasl roommtes . meh aku perkenlkn roomtes aku .
ttttaaaarrrraaaa ....

Umirah Rasyidah 
* umi

Nur Aznida
*Nida

Aimi Fazreen (baju putih)
*Aimi

NurulNadirah
*Didi

ok . diorg nhi la roomtes aku . satu bilik ad 5org , termasuk aku .
Minggu depan dah UPS . n minggu depan juga aku balek Selangor . Yeaahhh !! ;)
pasl UPS . aku harap kali dpt 4flat or 3point smthing . Amin~~ 
kalau nak dikire. lagi 3bulan aku nak ad at Perlis . sedar x sedar , mase berlalu dgn bgitu cepat kan.
so penuhi mse dgn bnda yg berfaedah . chheett . ayt aku . hha
ok lah . i wanna end my story here. 
naty zaf story hal laen . mybe about classmate or secret admire .
just tungguu .

ZAFIRAH 'ATIKAH BT AFANDI


Old Post | New Post
Bonjour
Welcome Dear

Hello Peeps !
You have stuck to no where. Click here and you will be fly over tu heaven.

Replace this Welcome Note with your's.
italic underline bold